Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fågel, fisk eller mitt i mellan?

När jag har gottat till mig i soffan med jordgubbar, marabou mjölkchoklad och ett glas rosé kommer Klas hem. Han kollar posten, han glider runt lugnt. Sen sätter han sig bredvid mig i soffan heeelt lugnt, han säger inget med en gång.. Men sen.
-Jag har en liten överraskning till dig., säger han.
Jag lyyser upp och tittar på han med en jordgubbe i munnen.
-E de fågel , fisk eller mitt i mellan? frågar jag. 
(Jag brukar få leta efter mina överraskningar.)
-Jag måste noog sägaa... fisk..,säger han och ser så där lurig ut.
Jag rusar upp och går sakta mot hallen.
-Aaa de börjar bli ljummet.
Jag går mot köket och tittar på han.
-Njae..lite svalt.
Jag går runt och hela tiden väntar på att han ska säga kallt eller varmt.
-Men hallå leta då, titta inte bara på mig, säger han då.
Jag börjar frenetiskt och med hastiga rörelser röra mig, kollar under saker, i skorna i hallen.
-Aaa nu börjar de bli varmt, säger han.
Då fattar jag... Överraskningen är utanför dörren. Och visst har jag rätt, utanför dörren står ett cdon paket.
Jag fattar ingenting. Men jag är ju nyfiken och sliter upp paketet. 

När jag skymtar något ljusrosa under allt papper lyser jag upp och tittar på K.
-Är det Sex and The City????
ÅÅå de va deeeeeeeeeeee!!!! Yes nu har jag hela boxen!!! Tjohoooooooo! (bättre sen än aldrig)

Idag ska några tjejkompisar gå och se filmen... jag får vänta lite till vill gå med mina bästa vänner, min allra bästa vän är i Grekland just nu. Så jag får titta på hela serien istället. Men vet ni vad? Jag tror inte filmen slår serien i det stora hela... 
Serien är helig för mig. I löööv it. 

TACK älskling du är bäst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maxxan, bäsa presenten du kunde få. Jag fick min av kärleken i julklapp och jag har slitit den med hälsan vill jag lova!!!
Gotta ner dig ordentligt i soffan nu och njuuut. Man kan lätt förspilla några timmar där med gott samvete. :)
Kramar Lindsey
P.S visst är dte skönt med pojkvänner som förstår att sex and the city eran är HELIG!