Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Varför nu och aldrig annars?

Har drabbats av feber och fruktansvärd huvudvärk i två dagar. Därför har jag inte bloggat (om ni märkt de) och därför har jag inte kunnat vara på praktiken.. Så himla typiskt.. sista veckan!! 
Jag är ALDRIG sjuk verkligen, inte många timmar jag varit borta från mina arbeten och från skolan tror jag nog jag var sjuk en dag (på ett år). Det var en gång vi skulle på studiebesök minns jag.
I morgon är sista dan i alla fall och jag känner mig nu bättre (febern borta) så jag kan gå dit och säga hej då och visa mina sista "skills". Tur är väl att jag fått bekräftelse redan på att dom är nöjda med mig.

Nu sitter jag på balkongen och tar luft. Står en hund någonstans och skäller helt hysteriskt.. Tindra ligger här och undrar "what the hell is going on". 
Jag är rädd att min huvudvärk kommer tillbaka.

Nä jag tror vi går in och lägger oss och kollar på film istället...

XoXo

Inga kommentarer: