Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!




Igår kväll gick jag ut och så här såg jag ut.
Lite mer sminkad runt ögonen. Jag gillar använda en grön kajalpenna som ramar in ögat och som får fram den gröna färgen i ögonen. Jag bar en svart GIna Tricot tunika som jag satte ett band i midjan på så det blev som en liten klänning. Till de bar jag tights. Alla andra tjejer gick med bruna fina bara ben.. =( Tyvärr kan ju inte jag gå så. Det är så snyggt så snyggt på andra.

Jag hade jätte kul!! Vi var hos en tjej som bor i Härlanda först, sen var vi på Push till halv fyra.
Och idag har jag jobbat,... =(

Invigde min cykel nu på kvällen förresten. Gud vad härligt det är å cykla! Frihetskänslan är på topp.

Inga kommentarer: