Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

En sock-skratch! ..En brödbakare hon bor i staden och hon bakar mest hela dagen....

Linn Gustafsson och Elin Kling



Godmorgon!!

Just nu håller jag på att baka ett mumsigt hälsobröd, medans brödet (degen än så länge) nu är i ugnen så läser jag veckans Sofis Mode och hittar en del snygga grejer denna veckan. Men först och främst måste jag säga att Sofi her self har väldigt fina ben. Jag själv har världens fulaste om jag får säga nått så elakt om mig själv. Men ett par vackra ben kan vara den snyggaste kroppsdelen på en tjej tycker jag. 
Vilken kroppsdel tycker ni är finast på tjejer?

Ibland undrar jag faktiskt varför jag har en blogg. Och kan nästan tycka jag är råtöntig som har en blogg. Men jag älskar läsa andras..

Vilka bloggar läser ni? Jag vill veta nya roliga bloggar, ge mig adresser om ni har någon. Bloggtoppen.se brukar jag leta runt. (Jag läser också mycket inredningsbloggar)

Jag läser dessa modebloggar som antagligen 90% av alla unga tjejer gör:


Snygg som attan, snyggt hår, kropp, snygg stil, snygga bilder.


Enkel och skit snygg stil. 


Vet inte varför jag läser den egentligen. Snygg kropp, avundsjuk att hon pluggar i New York kanske.


För att hon är ju vår största västkust-bloggerska. Roliga tävlingar ofta uppskattas också.


Hon är naturlig, sötare än sin syster och verkar jordnära.


Syster till Elin Kling, inte så rolig blogg men hon har crazy stil. 


Få inspiration. (inte av hennes ansikte utan resten)


Snygg stil.


Tre söta tjejer, gillar Elin Klings brorsdotter mest-Natalie.


Cool.


Ung party tjej som skriver roligt.

Klicka på namnen så kommer du direkt in på deras sida.

Inga kommentarer: