Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Har inte åkt än.. Men packningen gjorde jag klar igår för jag skulle hämtas på praktiken av Klas. Men jag fick sluta väldigt tidigt eftersom jag ska till Sthlm, (efter lunch sluta jag och vi äter halv tolv) så nu e jag hemma igen.
Men det är inte lätt alltså att packa.. när vädret är så oförutsägbart. Gummistövlar, solhatt, bikini, koftor.. Känns som jag packat ner halva garderoben för två dar. Ni ser bara min klädväska nu. Sen har jag en till med resten som hygiengrejer, locktång, smink, etc. SEN...handdukar, lakan, täcke, kuddar, bäddmadrassen (1,80) plus Klas packning. ... oj oj bilen kommer vara proppfull. Sen ska Klas mamma med och hennes packning.
Vi ska nämligen sova i bilen natten lördag till söndag =) (bara jag o Klas)
Men vi har tillgång till dusch o grejer i deras hus antar jag. Bara för att vi var väldigt sena med att fixa säng för natten. Jaja detta är billigt och mysigt (hoppas jag).

Sen så pratade jag med chefen (teamleader Vävt) på min praktik idag och det gick väldigt bra!!
Jag är super duper glad. Tyvärr finns ingen ledig sommarjobbs-plats kvar (annars hade jag fått de). Hon frågade om hon skulle kolla upp i deras butiker om det fanns sommarjobb om jag ville. Men jag har ju mitt butiksjobb. 
Men till vintern får jag gärna jobba när folk är på semester, vi skulle hålla kontakten. 
Jag kan ringa dom när som helst om vad som helst också.
Sen så boka vi in min sista praktikperiod hos dom. Så det sista jag kommer göra är att vara hos dom innan jag slutar skolan.
Företaget/avdelningen är jätte nöjda med mig och tyckte redan efter en vecka att jag kommit in i arbetet och i deras "gäng". Dom tycker jag har "känslan" för kläder och mode.
Nämen alltså jag fick sådan grym beröm att jag inte kommer ihåg allt.
Men jag svävar på moln här nu. =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej!
Gud va kul för dig =) Det är du verkligen värd
Ha en toppen helg i Stockholm.
Massa kramar från Johanna

Moda Pazzo sa...

Heej!!

Tack! Ja det känns väldigt kul att få det bekräftat att man är duktig.
I miss you and the other girls!! Och våra "frukostar" på första rasten.

KRAM!!

Anonym sa...

Maxxan du är så grym, det vet vi alla!!! Klart dom vill behålla en sån klippa :) //Lindsey