Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

No open doors..

Idag har jag stängt av ljudet på min mobil lagt den i en väska som jag slängt in i en garderob. Inte orkat prata med någon idag. 
Jag har mestadels legat i soffan eller sängen och gjort typ ingenting... Surfat omkring på nätet, kollat på Oprah där Denzel Washington pratade om sin nya film, han bar också en jätte ful skjorta, började sen titta på en seg film som jag somnade till, tvättat är väl det enda vettiga jag gjort. Men jag har hållit på från åtta till fyra och ändå bara fått tvättat fyra maskiner. Så ni förstår ju hur ofta jag orkat gå ner dit.
Tindra har inte fått så långa promenader idag heller. Så trist väder. Är det oktober eller? Nej just de, jag har ju min första dag på mitt sommarlov.

Jo förresten vi var ju och besökte ett nytt hunddagis i Lindome en sväng. 
Skitbra ställe, stort, uppstyrt,bra stor trädgård som hundarna kan gå in och ut till från huset,utbildad bra personal men dyrt. Tur vi är miljonärer.


Dörren till tvättstugan smälldes igen på min armbåge så jag har skit ont i den nu också.
När jag väl börjar bli av med ett blåmärke så åstadkommer jag ett nytt. Thanks a lot.

Oj, såg nu att jobbet ringt mig flera ggr. Dom har nog velat att jag ska jobba. Får nog ringa upp dom.. snart.

Undra om inte jag ska rensa min garderob igen? Jäkla mycket skitkläder som jag bara håller på hela tiden. Varför? Jag vill ju bara ha nya hela tiden ändå.
Upptäckte att min Hunky Dory kofta var lite sönder häromdan.. Bra...

Låter jag grinig?
Det är för att jag e de också.


Ska sätta på Coldplays nya skiva nu och läsa den nya tidningen Chic. Finns i din affär för 10:-.

Hej då.

P.S: Klas du blev väldigt fin när du klippte dig, du är den snyggaste jag vet. Älskar dig så mycket.

Inga kommentarer: