Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fantastiskt



Sikken utsikt det är från denna takterrass vi har suttit på ikväll har. Jag verkligen satt med mitt glas med rött vin i, lyssnade på John Mayer med låten "waitng for the world to change", lutade mig tillbaka i stolen, tittade ut och njöt.
-Jag är verkligen lycklig- sa en röst inom mig.

Lyssna här då.
Jag o Kläjs (Klas) tänkte gå ut en sväng ikväll men han blev dålig så vi fick gå hem, och på vägen hem vid kanalen spydde han som en kalv. Och då var det inte av alkoholen för han hann bara dricka en öl sen slog de runt i magen som en tvättmaskin. Just nu ligger han och fryser... det är säkert över 20 grader hemma.... Jag tror min lilla man blivit sjuk minsann. Stackars liten.
Men jag är också glad att vi gick hem för jag ska jobba imorgon. Det är jag inte lika glad över dock, i och för sig..
Men jag måste ju. Och då är det bara å bita ihop och ta läget.



Sov gott mina vänner. Det kommer en dag imorgon också.

Inga kommentarer: