Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Sick and tired but i can give you a little smile




Jag har promenerat långt med Tindeli idag, vi var och shoppa massa olika hundbe och godis i en söt liten djuraffär och sen fick hon kämpa efter godis i träd, mellan stubbar, i gräs etc.. =) Då när jag är ute med henne bryr jag mig inte alls hur jag ser ut.

MEN..jag är sjukt trött på alla skit kläder jag har i garderoben. Varför spenderar man så mycket pengar på billiga kläder? Det mesta ligger ju i garderoben söndertvättat, nopprigt eller fult efter bara några få använda ggr..
Just nu är jag trött på allt i garderoben. Eftersom jag har sommarlov och ganska långtråkigt..om jag ska vara ärlig.. Så ska jag nu prova ut mina kläder och göra lite outfits och sen plåta för jag har ingen fantasi just nu och inge lust alls med mina kläder.. Så kanske jag får lite inspiration senare idag när jag provat ut lite. Kanske visar jag upp några bilder senare..
Hitta förresten en ny blogg idag Filippas mode. Hon gilla jag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

This is a nice blog. I like it!

Moda Pazzo sa...

thanks =)

Unknown sa...

Guud va fiin du e Maxxan!!!!!

Moda Pazzo sa...

tack.. =)