Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Jag är mållös








Igår gick jag och Pia spontant och såg Sex and the city Movie. Åååååååååååååååååå...
Jag såg inte klok ut efter filmen, mascaran var borta och helt rödflammig och svullen i ansiktet va jag av allt gråtande. 
Jag grät "the ugly cry" (som Oprah kallar de) och jag skratta, ibland på samma gång. Jag gömde mig flera ggr bakom min sjal. För jag verkligen skakade av sånt lipande ibland.

Gud vilken underbar film.... 

Jag var helt "pirrig" och håret reste sig när filmen började. 
För man har ju följt dessa tjejer i flera år (vuxit upp med kan man säga) innan och det var ju jätte länge sen man såg dom sist. 
Och det syns definitivt att dom blivit äldre.
Jag var rädd att bli besviken för man har ju som sagt tagit ett "adjö" innan till tjejerna. 
Sista avsnittet var ju underbart på serien.. 

Men filmen är..... (suck) heeelt fantastisk. 


P.S Att Carrie har underbara kläder i filmen behöver jag väl inte ens gå in på va? 
Men mina favoriter är när hon har svart skinnjacka, röd halsduk och gröna skor (måste ha en röd halsduk till hösten). 
Sen när hon har helt svarta kläder och svart hatt, super snyggt, hatten är den samma på bilden men hon har ett bälte till som är såå snyggt. 
Och det bältet bär hon flera ggr, ni ser det på den gröna klänningen över. 
Skorna finns de inga ord för.
ALLT är fantastiskt snyggt.

Inga kommentarer: