Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Glad midsommar!





Idag skall jag fira midsommar med en av mina bästa vänner, Jenny (hon har varit med på festfoton innan =). 
Hon, jag och Tindra skall fira nere i Eriksberg i Jennys mammas lägenhet med utsikt över hamnen. Ingen traditionell midsommar kanske.. Men ska bli supertrevligt!! Klas är i närheten av Fjällbacka och firar med sina kompisar. Det tycker jag att han kunde unna sig i år. =)
I morgon (midsommardagen) blir det nog Laxvik för hela familjen då Klas kommer hem. 
Det är också min och klas 2 års dag i morgon.....
Min och Tindras morgon idag i alla fall började med en promenad sen en midsommarfrukost på balkongen. Tindra fick kokt nötfärs (mums de gillar hon) och jag fick svenska jordgubbar i röd mjölk =)
Hoppas ni får en rolig helg allihopa!

Inga kommentarer: