Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Storshopping i stockholmo

På söndagen hann vi strosa runt lite på stan. Jag var tvungen att kolla in Urban Outfitters, och blev såå besviken, hitta nada verkligen, eller om jag hade haft flera tusen på kontot kanske jag hade kunnat spontanshoppa nått... Men inget kändes nödvändigt.
Åt lunch som jag fick billigare (64 istället för 104:-) för jag hitta ett hårstrå i maten, uuuuuh. Köpte kaffe på Barista blev sista stoppet innan vi drog in i parkeringshuset för att åka hem till Götalaborg.
Jag fick shoppat nååånting i alla fall. På Bruka design där dom har jätte fina saker till hemmet, hitta jag en liten grej för 15:-. Det är sant. Jag hade med stor plånboken.

Ingen kan gissa vad det är i min påse verkligen. Men om du känner för att gissa, go ahead.

Inga kommentarer: