Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

And its friday night and it feels so right



Parmiddag va de i fredags då ja. Mycket trevligt. Slutade med en väldigt full sambo när vi kom hem :-p
(vid.. tre tror jag klockan blev) Själv drack jag ett glas rose och två underbara äppelmartinis. Gryyymt goda!
Jag bar (man ser inte alls men..) en Acne skjort-klänning, saddler lackbälte i midjan, svarta pumps och min svarta lack kuvert väska. Kändes som en väldigt kvinnlig outfit. Här på korten sitter vi på Bliss. Som förresten stänger nästa vecka. Bartömning..

Hamnade på nya lilla klubben Orgia? tror jag den heter, oj oj oj va småbratts.. Men schysst litet ställe. Vi träffade upp NK ligan från Trend. Trevligt.
Sen avslutade vi med att gå ner på Peacock gick runt baren tittade på varandra..Klas drog handen över halsen.
-Hem.

Inga kommentarer: