Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Sommar!!!!










Här va de verkligen underbart. Herregud vad fint folk bor här längs kusten. Jag fick Riviera känslor när man åkte här. Fantastiskt fint! Okej jag erkänner, vattnet va iskallt när man skulle doppa sig... (klas bara doppa sig och gick upp med en gång) men jag.... :-) jag badade omkring som en 10 åring. Hoppade omkring, skvätte och njööööt verkligen. Sååååå härligt! Så jag var tvungen att hoppa i igen.. :-) man vet ju inte när man får bada igen och speciellt inte där. jag förälskade mig i den kusten. Jätte fint verkligen.
Kan inte önskat mig ett bättre avslut på min semester. Haft jätte trevligt, mysigt, kärleksfullt, härligt och framför allt roligt!

På vägen hem stannade vi på ett känt café utanför Arild. Va hette de nu då.. Systrarna eller Fröknarna Lundbergs kafé..... jaja känt för sina bakelse i alla fall. Jag mådde illa i bilen på väg hem. Då förstår ni kanske. Åt massa goda kakor!! oCH PRINSESSTÅRTA..MUMS
Nu e jag helt slut och ska hoppa in i en dusch och sen andas ut en sista gång innan man går till jobbet imorgon bitti.. :-p

Inga kommentarer: