Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Oömma kläder?


Kvalificerad yrkesutbildning med inriktning mot teko , 80 poäng.
Kursstart 10 september 2007

Du hälsas välkommen till ovanstående kurs.

9.00 upprop och information måndag 10/9. Information beräknas pågå till 11.30.

Plats: Proteko borås.

Kl 12.30 avgår bussen iväg för kick off. Vi beräknas återkomma till Proteko ca kl. 20.00. Under eftermiddagen och kväll bjuder Proteko på fika och grillning.

Ta med oömma kläder efter väder. Vi kommer att vara utomhus hela eftermiddagen.


(oj oj oj oj nu gäller det ändå snart... känns så "skoligt" ändå att få brev hem så med orden upprop, oömma kläder, grilla och sånt. Jag ska ändå gå i skola snart!!)

Inga kommentarer: