Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Mä!


Dagen efter jag skrev att jag hade pil uppåt då helt plötsligt tappade jag besökare.....
Så nu har jag pil neråt då ja.

Ligger här i soffan nu med sådan mensvärk....Uh.. Är ledig tre dagar nu men ikväll ska jag iväg på en liten Kick Off med jobbet till Marstrand. Kan ju bli trevligt!

Men nu ska jag komma på vad jag vill äta till frukost innan jag ska ta tag i alla tvätt...

Jag somnade förresten på soffan och missade slutet på filmen.... Typiskt. Kom med täcke i famnen, oborstade tänder och smink på mig ranglandes in i sovrummet vid tre tror jag och ramlade ner bredvid K i sängen.

Hej så länge!

Inga kommentarer: