Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Skåne




För att göra en lång historia kort:
Klas mormor blir kontaktad av en kvinna som jobbar med släktforskning. Klas mormor får veta att hennes farmors bror (ni förstår ju hur länge sen de...) utvandrade till Amerika. Och hans barnbarn Chuck (Charlie) fick i present av sina barnbarn en släktforskning.. Och då visade det sig att han har släkt här in Sweden. Så... Vi åker och träffar Chuck och hans dotter Linda (som är i klas mammas ålder) och släktforskar damen Lena i Bjuv (Skåne). Det var riktigt häftigt och få se hur stor släkt i Usa dom har. och vi är självklart välkomna dit.. Californien bland annat.. Ja tack yes please.

har tagit över 130 kort men kan givetvis inte visa så många (boring for you) men det första kortet är jag på en rastplats på väg ner. (outfit: ralph lauren tröja, diesel jeans jag klippt av till shorts, Keds skor)
Andra kortet på Klas (hemskt snygg i skägg) när vi kommit fram till hotellet, och tredje kortet står då sällskapet.

Inga kommentarer: