Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Blev shopping för 100:-


Idag gick jag på stan med min kompis Pia. Hon älskade min blåa skinnpaj! Så hon köpte en likadan, kul! Sen köpte hon en väska som jag också velat ha men insåg mina begränsningar... Liten kassa denna månad. (inte väskan på bilden)
Jag köpte två par benvärmare från H&M, ett par vita och ett par svarta 39.50 st (tillhöst/vinter). Sen ett halsband med hjärta också från H&M 29:-. (bilder kommer)

Det andra jag VILLE shoppa fanns ej kvar... Body med djup rygg från Monki och latextights. Nämen här i gbg å måste man va en jävel på att gå på stan för här tar de slut fort. Själv jobbar jag 10-19 varje dag och kan omöjligt springa varje dag och hinna vara först.
Sen vill jag ha en fjäder i ena örat som örhänge. Hittade endast på ett stånd i Bälterspännarparken men jag blev snål när dom kostade 25:- haha nämen dom va inte riktigt så jag ville ha dom.
Sen... (mer då ja) vill jag ha en klocka med digitalsiffror från Casio... Får man väl leta på second hand, loppis eller nätet.

Sen avslutningsvis! Kolla in Pias väska!!!! Diesel...hon vill inte berätta priset... Hon och en annan tjej är tydligen ganska ensamma om varsin sådan. (pia jobbar som säljare i gbg för diesel)
Jävlar va najs den e. Pia har en garderob man skulle vilja gå och shoppa i. Se hennes blogg: pia-piasblogg.blogspot.com

1 kommentar:

pia sa...

ha ha ha ! Vem sjutton gubbar vill kolla på den tråkiga bloggen....är inte så aktiv längre om man säger så..