Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

No no no..no can do in Göteborg


Var plåta dom henne i Sthlm någonstans?
För om hon skulle gå i dom kläderna i Göteborg idag då kan jag lova att hon hade frusit brösten av sig..
Eller gått som Sofie Fahrman med helljusen på :-)

För NU..nu känns det i vinden att hösten är på väg.
Hon (tjejen på sthlmstreetstyle) har en jättefin outfit dock, men med en stor stickad go kofta till så hade den varit gbg vänlig också.

Har jobbat 12 timmar idag, kom hem halv elva. (så nu e de bums i säng)
Hängt om hela tjej avdelningen. Såååå fina kläder.
Gud vad jag vill shoppa, men tyvärr så e man inte miljonär. Varför blev man inte de för?

Sweet dreams

1 kommentar:

Anonym sa...

Sofi Fahrman verkar alltid ha stiff nipples på alla utomhusbilder..Nästan som det ser ut som sillisar..Dagens fråga, haha ;)