Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fläta




Ville ta kort på min fläta jag gjort i håret...TITTA! I samma ögonblick sken solen in som inte visat sig på hela morgonen!
Blev väldigt vackert kort för solstrålarna tycker jag.
(jag ser här också att det syns lite på mina ögonbryn att jag låtit dom vila från pincetten ett tag. mina har väl aldrig varit så där smala och för plockade, sen så trodde jag dom inte kunde växta till sig tjockare.. Tycker det är oerhört snyggt med stora ögonbryn, kolla in Brooke Shields i Den blå lagunen)

Så nu ska jag sätta mig utomhus någonstans istället och läsa min bok, är heeeelt fast! Den är så bra nu!
KÖP DEN!
Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey you!
Fiiin fläta du fick till! Jag har också försökt till förbannelse att få till en fläta fram i luggen, såå svårt ju! Gretchen-flätor e ju oxå himla sött, hihi!
Kram