Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

-Jag tror ni är 20 år






Tjejmiddag på Caleo! Jag, Linda, Maria och Pia (men hon stack efter 20min det är hon som kör smal-posen på första kortet)
pia-piasblog.blogspot.com

Som sedan blev hård utekväll för mig och lillen (maria). VÄLDIGT kul.
Vi behövde en sån kväll (vi är ju hemmafruar numera). Mest skratt blev på Locatellis toaletter när vi tog kort och en (förlåt) inte så attraktiv engelsman (han hade verkligen ett sånt roligt utseende) hamnade med på kortet. (hoppas maria har kvar kortet så jag kan visa...hoppas han aldrig kollar in min blogg)

Började skratta för mig själv när jag stod och vek jeanshyllan på jobbet idag när jag kom att tänka på det. (yes jobbade och inte alls bakis)

Sista stoppet blev Lounge men där gick vi in, gick runt takterrassen gick sen ner och hem (fy va tråkigt ställe nu alltså).

Men det roliga var när vi skulle gå in. Vi var tvungna att visa leg då ja.
Vi var då tvungna att få vakten att gissa hur gamla vi är. Tjugo säger han vettu...
Jag tackar jag om någon säger att jag ser ut som trettio när jag är trettiosju.
Men att se ut som tjugo när man är tjugosju inte sååååå pjåkigt heller.

:-) ja...va trevlig kväll de blev.

älskar dig lillen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillen&Maxxan................
Ja ja ja ja ja ja...........
Älskar dig snygging!!!!!!

En väldigt lyckad och trevlig afton.

Saga pao.......