Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Nya ELLE!

Tjohoooo blir alltid lika glad när jag kommer hem och de ligger en ny ELLE tidning hemma.
(trogen prenumerant)
Denna månaden är tidningen så hiiiimla tjock med! Å jag längtar å läsa! För nu kan jag inte det tyvärr.... Nu är det fredagsmat och film...:-)
På framsidan har hon en grymt snygg dräkt på sig ser jag...."kliar i fingarna på mig" Men nä......så tråkig får jag inte vara mot min sambo nu att jag lägger mig och läser den en fredag kväll (även om det hade varit skönt). :-p

Imorgon ska de grillas med Maria och Jonas, (hennes syster fick sin andra dotter idag Grattis Fien!).
Men först ska man ju jobba då...Kommer jobba rätt mycket nu innan skolan börjar men jag blir lite nervös med det här CSN och man får inte tjäna si å så mycket..gud vad krångligt.
Varför får man inte tjäna hur mycket man vill? Man lånar ju massa pengar.. Jag kommer bli återbetalnings skyldig tills jag blir över 50 säkert. nä fattar inte riktigt det där.
Vad hade sossarna för grund där liksom? Och när ska moderaterna ändra detta?? Andra saker som fastighetskatten ändrade dom väldigt fort däremot.

Bla bla bla bla har jag tid med detta nä... för min sambo står och lagar mat och här sitter jag. Nonchalanta Marika som vanligt.

Ha en trevlig kväll hörni

Inga kommentarer: