Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Mary Kay



här e mitt paket..inklusive en mascara...



Klart hon var duktig och man sveptes med i "köpandet".

Jag som var den:
mig-blir svårt-att-sälja-till-som har-en-tacksam-hy-och-kan-använda-bodylotion-i-ansiktet...

Nädå...här köper jag ett helt paket för ett (jag tycker är s*piiiip*n-dyrt) väldigt högt pris för att vara mig på hudvårdsprodukter.
Lite ångest har jag faktiskt. Visst känns det väldigt bra just nu (ren fin och mjuk) men är det så bra i längden som hon (säljaren Jessica) påstår?

Jag har ju en väldigt bra hy. Frågan är?

*Kommer den inte alltid vara bra eftersom den är bra idag efter 27 års smörjande av olika (använt allt billigt och dyrt) produkter?

*Eller är det bra att börja tänka på att använda bra (nya dyra) produkter för att vara rädd om den bra hyn jag har?


Hmmm...

Trevligt var det i alla fall och få träffa tjejer som man inte sett på ett tag!
Och lilla Julia som var ett litet charmtroll! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Den eviga frågan ;)
Jag luras alltid att tänka att jag borde ta hand om min "so far" bra hy...med dyra produkter.. svag..jag är svag..