Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Åh va skönt...


Kom hem nu från invigningen av nya (kedjan) butiken Rut.m.fl.

Jag va inte där alls länge, kände bara att jag gick in i väggen.
Hög musik, ont i fötterna, inte på "kolla-på-kläder-humör" Gud jag kom direkt från jobbet liksom. ... Önska jag va på bättre humör såman kunde kolla lite.

Nu så kommer man hem till bonuscheck från H&M och en ny höst/vinter katalog från LaRedoute!!

Fick ett par ursöta strumpor av en jätte go kollega idag! Rosa med rosor på! (my favourite flower också)
Tack tack tack tack ursött gjort! :-* Blev alldeles rörd! Så schysst!
(fick dom av tjejen jag berömde sina outfits för på marstrand i tidigare inlägg)

Nu ska jag drunkna ner i katalogen här...Alltid roligare att bläddra i katalog än klicka runt på nätet.

Allt va bättre förr

Inga kommentarer: