Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Jo men..


..har skrivtorka för tillfället. Bara jobbar o jobbar. Så när jag kommer hem blir det äta och sen däcka på soffan..(det blir bättre jag lovar)
Men jag fyndade en kjol på H&M igår 59.50:-, en brun one lite mysbyxa stuk fast kjol. Ful-snygg liksom för man får en lång tantröv i den men mysig liksom med fickor och så. (har också på mig mina favoritlinnen från By malene birger idag i rosa)
Ja ja så de va min uppdatering idag, har ju pil uppåt och ökar besökare så jag måste ju ge mina trogna besökare uppdaterad info.. :-)
(undrar vilka dom är...)
Kan ju också säga de att jag ska vara på jobbet tidigt imorgon och få upp nyheter, (vi har så mycket snyggt nu så man dör. )Kommer bli hårt att bli student. :-p
Men jag älskar hänga om och exponera, i love it. Och det bästa är att hålla på innan man öppnat butiken, ha på en skön skiva snutta på sin kaffe och vara i sin egna lilla värld bland plaggen.
Men imorgon bitti skall Axel vara tidig också. (se hans blogg : axleriksson.blogspot.com) han e faktiskt rätt rolig.
Har alltid såna sjuka historier. (reality)

Jo men de va de för ikväll. Nu skall jag bjuda med Klas in på ett bad tänkte jag.

Plask plask

Inga kommentarer: