Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Facebook

Vad är det med detta och Facebook, en sån trend det blivit! Jag ska la inte säga nått...har ju en sida själv och lägger upp kort hela tiden. Men det är ju inte mycket man snackar med nån liksom...Aldrig typ. Folk blir friends hit o dit, lägger till video application...de å de.. å de å de... Status hit o status dit.

Me aja...jag måste ju vara med liksom så får ju fortsätta "fäjsa" då!

Hmm undra vad min status ska vara imorrn? :-)

(jag säger som Ebba von Sydow- jag e fast i träsket)

Lyssna här då!!

Häromdagen är vi på lunchen på Bar Centro (som vanligt) och det är fullsmockat med folk som vanligt. Men det är ofantligt mycket unga tjejer. Jag tittar på dom för dom är jätte fint klädda och så där. Höga klackar och super trendiga (född 90 säkert).
Så säger en gammal kollega till oss och tittar på tjejhögen:

-facebook träff.

Så klockren! hahahah

Inga kommentarer: