Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Underbar och älskad av alla






Regnig lunch på Skafferiet i hatt och sjal på huvudena började dagen bra . För mysigt de hade vi.

Efter jobbet hamnade vi på premiär för en Hannes Holm film. "Underbar och älskad av alla" (inte läst boken) som var en jätte bra film! Jag älskar det här singel-lite-klantig-pinsam tjej-tema men urgullig. (jag e bridget jones fan. kan se första om och om igen, plus läst böckerna) Kul att få gå på premiär med (gratis e gott). Men jag rekommenderar filmen skarpt! Se den! (bilden jag visar i mitten är från filmen)

Sen när vi går hemåt då har dom riggat upp en stor scen och du hör vacker musik som spelas av Göteborgssymfoniker. Vi ställde oss och kramades oh lyssnade en stund. Vackert!

Men nu ler jag för jag har precis sett ännu ett bra avsnitt av What about Brian.
So good. So nice. So much love.

Nu är det boobs boobs boobs.... Playboy Mansion :-)
So good. So nice. So much blondes.

And then.. dääänce mooooves

So you think you can dance!

Bra avslut på en bra dag.

Inga kommentarer: