Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Så här tycker jag om klädseln på Melodifestivalen. jag betygsätter kläderna inte framträdanden.



ALEXANDER SCHÖLD
Ungt, hippt och sött. Blandning mellan en ung Keith Richards och Jimmy Jansson.
Betyg: 3 Maxxor.


JOHNSON & HÄGGQVIST
Dom har matchat varandra fint, Carolas skor var söta men hennes klänning var för tight. Andreas är fin i det mesta, speciellt i sina sjalar, gilla inte materialet på kostymen bara.
Betyg: 3 Maxxor.


ANDRA GENERATIONEN
Dom har klätt upp sig och är jätte glada för att stå på den scenen.
Betyg: 3 Maxxor.


BRÖDERNA RONGEDAL
Nej. Men dom känns lika glada som låten så då kanske man gillar rött.
Betyg: 2 Maxxor


SANNA NIELSEN
Nä alltså.. Mesigt. Och halsbandet störde jag mig på att det var så himla långt. Jag tycker hon skulle burit en fin "ballad"klänning.
Betyg: 2,5 Maxxor.


THE NICOLE
Jätte söt klänning. Gillar stövlarna mindre, men jag har lite svårt för vita stövlar. Men dom funkar på henne.
Betyg: 4 Maxxor


LASSE LINDH
Tråkiiiiiigt. Hallå du uppträder på Melodifestivalen nästan hela Sveriges befolkning tittar du kunde väl i alla fall tagit på dig en kavaj.
Betyg: 2 Maxxor



OLA
Kavaj och jeans är snyggt men också lite fegt. Plus poäng för upprullade ärmarna.
Betyg: 3,5 maxxor


Vinnaren blir "Vodka" tjejen med en stark 4:a.

Inga kommentarer: