Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Nostalgi







Hahha kom att tänka på massa nostalgi godis (vet inte om det beror på att jag inte ätit socker på flera dar) när jag skulle skriva tillbaka på Jennys wall på facebook (ja jag kan ju inte släppa detta facebook).
För hon skrev nämligen "Vin och Tom & Jerry kväll snart då."
Om ni minns visade jag ett foto på våra söta godispåsar (sista godiset jag åt förresten) vi åt när vi tittade på melodifestivalen.
Och då ville jag skriva något riktigt nostalgiskt tillbaka.
Så kom jag tänka på Vira Blåtira drickan!! Kommer ni ihåg?? Man fick en sån härlig blå tunga efter =)
Sen ploppa massa upp i hjärnan och jag blev total nostalgisk för en stund.

Boktipset
Bästa julkalender någonsin "Trolltider"
Bästa Sommarlov någonsin med Peter Settman och Fredde Granberg.
Alla tuggummin.
Leksakerna, barbie var min favorit..
Byta bokmärken.
Brevpapper med lukt.
Slajm.

Gud så roligt det var förr. Sitter nu och kollar på massa klipp på youtube på Sommarlov. hahha


Minns ni?? Hahha Berätta görna vad ni minns från 80 och 90-talet!

Inga kommentarer: