Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Solen skiner på fredag


Jag blir så glad när solen skiner. Allt inombords blir så mycket ljusare och lättare. 
Men hemma kommer små dammråttor fram, dom smutsiga fönstren jag ignorerat går inte undvika längre och tv skärmen är dammig som jag inte sett innan..
Borde hålla mig hemifrån.

Men jag behöver städa helt enkelt.  Sen om jag gör det nu med detsamma vet jag inte däremot.


I kväll ska jag på fest och har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig.
Det är cocktailtema på festen som Philip i klassen ordnat, men för mig blir det nertonat för jag ska sen på en inbjudan på Push efteråt. 

Outfit idag:
Velour tröja
JC kofta
Miss Sixty jeans
Monki skor

Inga kommentarer: