Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Valpträning



Suck..så typiskt. Jag glömde av valpträningen idag! Så pinsamt! Men istället för att vara i slottskogen så fick vi vara vid Fjäderborgen. Eftersom jag inte går till slottskogen på 5 min. Så jag fick lite närmare plats. Vad tycker ni om bänkarna?
jag bor inte i något av dom tråkiga husen i bakgrunden.. Tråkig plats jag vet men det fick bli där idag.
Sista gången var det idag! jag ska definitivt kolla upp hundträning till Tindra när hon är 6 mån. Våran nya dagmatte har ju hundträning så man kanske kan smöra in sig där på lite billigare kanske.
På korten är det träning som är jätte bra inför veterinär besök. Kolla öron, tassar medans hon ska vara lugn.
Hon är så duktig!! Jag filmade men fattar inte hur jag för över filmer från min mobil till Macbooken. Till min förra dator kom alltid filmerna med fotona., men jag fattar inte varför dom inte gör de till denna.
Men vad pinsamt. Jag tänkte ju ge dom någonting för att vi fått denna träningen gratis ju.. Men jag hann ju inte de...
Aja det är ju mänskligt att glömma... Eller?

Inga kommentarer: