Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fantastiskt




Min morgon började skit dåligt.
Vaknar för det första med fett hår och jag tvätta det igår! Jag tvättar mitt hår ungefär var tredje dag..
(tjejer gör det killar för vi kan styla det lättare om det är smutsigt)
Så jag fick ju hoppa i badkaret för mitt torrschampoo är slut.. Typiskt, får springa ner och köpa de sen, kan inte leva utan det. När jag ska skölja ur mitt hår som är fullt av schampoo då funkar inte duschslangen!!! Åååååå men det är ju fantastiskt!!! jag får tappa upp badkaret med vatten så jag kan skölja håret, men på det sättet får man ju inte ur schampoot ur håret!! SUCK!
Jag struntade i balsam, ingen idé.
Sen ser lägenheten ut som ett bombnedslag och det är strålande sol ute. Känner inte alls för att städa jag vill ut i solen, men jag lämnar inte hemmet som det ser ut nu. Solen tar fram damm på ställen jag inte trodde kunde bildas på..
Måste äta nu innan jag får ett bryt, denna morgonen känns inte okej. Hoppas kvällen blir bättre. Jag och Klas ska ut i kväll! Klas är inbjuden till Push som vill dela ut VIP kort personligen. Ska bli kul, jag har inte varit ute på ett tag. Tindra skall vara hos mormor (min mamma) :-)

Min outfit idag består av en ny polo jag köpte på Monki igår för 20:- , blev en svart likadan också.
Dom andra två plaggen får ni nog se i kväll.
Klas kommentar när han var hemma precis och lämna systemet påsar:

K-Å Mimmi och Reine i fjällen, (och tittar på min tröja).
M-Då passar den när vi åker till Sälen snart. (fortsätter sminka mig)
K-A precis. (jag hade velat se hans min där)


Vad tycker ni om min turkosa polo??

Hela outfiten:

Monki polo
Monki kjol
By malene birger linne
Jackan känner ni nog igen nu

Hoppas ni fick en bättre morgon än mig! Kram

Inga kommentarer: