Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Hej hej, har inte blivit så mycket bloggande på sistone för jag har haft sån fruktansvärd migrän. Sorry, men hoppas ni har överseende med detta.
Alltså vi pratar om FRUKTANSVÄRD migrän! Jag trodde ett tag jag skulle dö nästan.... Tänk er sådan huvudvärk som gör så ont och att du spyr så hårt att blodkärl spricker i ansiktet. Hemskt.
Har ni någonsin varit med om detta?
Jag proppar i mig tabletter för jag är livrädd att ett migränanfall ska slå till igen.

Jag håller på nu i skolan med att rita upp mönsterkonstruktion till en skjorta som jag sen ska sy upp. =)

Ikväll kommer min lilla familj hem igen!! Klas och Tindra Tjoohooooo!!

Inga kommentarer: