Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Jag älskar dig



Puss min älskling på Alla Hjärtans Dag!
Jag är så överväldigad av kärlek när jag tänker på dig. Och du är i mina tankar hela tiden.
Från vår första "dejt" visste jag att detta var rätt. Och nu har vi varit tillsammans i ett år och åtta månader.
Du har alltid behandlat mig som din lilla prinsessa och överöser mig med komplimanger varje dag.
Du får mig att känna mig hel, som världens finaste och oerhört älskad.
Jag vill leva resten av mitt liv med dig som min bästa vän och kärlekspartner.
Du är mitt allt.

Jag älskar dig// din M för alltid

p.s. du å jag och tindra for ever =)

Inga kommentarer: