Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Mot Bella Center


Här åker vi tunnelbana från city till sista stoppet Bella Center. Efter Gallery drog jag, Johanna och Ellen tillbaka till Öksnehallen som vi besökte på torsdagen. Jag och johanna ville självklart säga hej då till våra killar. ;-).
Och jag ville säga hej då till en av mina bästa vänner som jobbar på Diesel.
Klas hade kunder när jag kom till hans monter och jag blev så ledsen för att jag inte skulle få säga hej då!
Men när jag gått ur mässan ringer han och ber mig komma tillbaks. Jag ber dom andra gå vidare så skulle jag komma ikapp dom sen. Pussar blev det massor och massa kärleksförklaringar och med ett lättare hjärta lämnade jag mässan. =)
Jag mötte upp dom andra på Illum köpcentrum och jag åt nog top 10 bästa luncherna i mitt liv. Nacho Supreme som var gratinerad nacho & kyckling gratäng i djup stor skål, oliver, gräddfil över. Såå gott!

Sån fräsch tunnelbana dom har då! Kliniskt rent, mycket borstat stål. Tåget kommer bakom glasdörrar som öppnas när tåget stannat, bra så ingen hoppar ner på spåret. Sen det coolaste av allt. Tåget har ingen förare. =)
Bella Center är sista mässan vi skulle besöka men den tänkte vi strunta i först.
Men vi var framme tre och bussen mot Göteborg gick fyra så vi stack in och kollade. Jätte stor mässa med barnkläder, och massa pråligt, märken du inte känner igen. Mycket varor man kan köpa och sätta sin egna logga på också. Hunter boots hitta vi till vuxna och barn =). Mina gick jag och bar på i kartong, Klas hade köpt till mig, minns ni? Så glad för dom.
Sen så såg vi inte så mycket på den korta tiden, den mässan är enorm.

Inga kommentarer: