Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!


Från och med måndag har jag bestämt att jag ska ha köpstopp på kläder en hel månad. (shit)
En hel månad kanske låter lite för vissa men jag kommer antagligen gråta av frustration.
Men jag MÅSTE. Jag SKA klara detta.
Jag behöver inte köpa kläder varje månad.
Jag behöver däremot spara pengar till annat. Som resa till sommaren t.e.x.
Så följ min kamp mot shopping i en månad och se hur de går.
Tror ni jag klarar det?
Alltså.. jag får INTE köpa något klädesplagg, inga armband, örhängen, NADA!
Jag tror själv jag klarar det.
Kunde jag sluta röka bara så där en dag så kan jag väl detta! (har varit helt rökfri sen juni -05)

P.S Jag har inte ätit godis på 5 dar och där pratar vi något oerhört stort som jag klarat av, jag är nämligen socker beroende och äter godis flera ggr om dagen varje dag annars. En chokladkaka på rasten, några sura och salta S efter lunchen, en påse smågodis på kvällen, varje dag. Går ju inte..
Men helgerna har jag tänkt att jag får jag äta hur mycket jag vill, jag ska frossa choklad på lördag!!! =)

Inga kommentarer: