Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Bra film


Ben Affleck har aldrig varit min favorit. Men vi får inte glömma att han och Matt Damon gjorde den fantastiska filmen
Will Hunting.
Men jo det gör man. Ben Affleck är lite småmesig i mina ögon när han skådespelar. Inget snygg heller.
I alla fall! Denna film Gone baby Gone har Ben producerat och står för manus. Han är alltså inte med i filmen.
Men Morgan Freeman är med och Bens lillebrorsa Casey Affleck. Och det visste jag INTE att dom var syskon.
Casey är grymt bra, lite småsexig i sina tischor och fred perry tröjor i filmen .
Den var SKIT BRA!!! Handlar om en liten flickas försvinnande.

Ja tack för Ben bakom kameran inte framför kameran.

SE DEN!!

Inga kommentarer: