Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fikis med Phillips


Jag plockade undan lite här hemma och skulle dammsuga men slapp det när jag såg att påsen var överfull i dammsugarn=).
Så jag stack ner på stan och mötte Philip i min klass istället. Vi tog en lång -spana-in-folk-prata-massa-strunt-fika.
Sen var vi inne på H&M (där han också jobbar) för jag ville hitta nått att ha på mig till kvällen. Jag fick nämligen en bonuscheck från H&M på 250:- i brevlådan =)..
Jag hittade en kjol jag såg på en docka men den var slutsåld! En tjej som jobbade där var ur gullig och lät mig prova hennes kjol hon köpt men skulle lämna tillbaka. Men den var för stor =( . Men tur väl var ändå de! För sen när jag sprang förbi H&M på kompassen snabbt hittade jag fina skor istället för exakta 249:-! Ni får se dom senare då jag visar min outfit för kvällen (om jag hinner).

Kram kram

Inga kommentarer: