Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!


GodMorgon alla glada!

Från och med idag är jag helt ensam hemma till på onsdag! Uhuu...
Klas åkte till Stockholm idag och Tindra skall "övernatta" och ha pyjamas party och så med sina kompisar i Mölnlycke. =)
(Hennes underbara dagis i skogen).
Måste ta kort när jag är där på hennes dagis någon gång och visa er hur kul hon har där. Klas sa de när han lämna henne imorse,
"kul man får inte ens säga hej då till henne liksom"
Hon blir i extas när hon träffar dom andra två valparna och en stor Dobberman Oliver som blivit hennes bästa kompis. Så hon försvinner med en gång när man lämnar henne.
Så sött när hon springer och leker med honom Oliver. Han beter sig som en valp också när han leker med henne. Tindra har typ övertaget haha.
Just nu sitter jag i datasalen på skolan. Har första lektionen i Excel. Jäkligt nyttigt och lära sig märker jag, massa jag inte visste man kan göra.

Jag var såå trött imorse. Jag kom på mig själv efter en halvtimma att jag bara stått och tittat ut i nowhere. En halvtimma är oerhört värdefullt så klockan 6 på morgonen.
Jag hann ingenting. Men sådan tur var ringde Klas mig och sa att han kunde hämta upp mig på Delsjömotet och åka med honom till Borås. =)
Så nu hann vi pussas lite mer hejdå och äta frukost tillsammans i Borås innan han åkte.
Jag kommer sakna dom oerhört.

Gäsp, hej då

Inga kommentarer: