Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Rhodos 2003


Jag håller på och städar för fullt här hemma. Anya ska ju bo här tors-fred med Tindra så jag vill inte att toaletten ser ut som
hej -kom-och-hjälp-mig.
Så kände jag för lite hög musik, då letar jag fram bland alla cd skivor en bränd skiva med namnet:
Rhodos 2003.
Min bästa kompis pappa bor där och jag har varit där 3 ggr. Andra gången är -03. Jag var inte singel så det var INTE sådan resa som många kan tänka, knulla skiten av sig. NEJ.
Vi hade bara fantastiskt kul jag och mina vänner.
Vi var jag, Maria, Pia, Jennie, Linda och Sara (sist nämnda inte en av mina bästa vänner men resten är de)
Ja.. vilken resa! Har tyvärr inga foton att visa på denna datan.
Men jag har så mycket att berätta om den resan. Jag kan dra några godbitar för er.

-Stallet, vårat favorit hak (haha haka ni fattar längre ner).
-Maria och Pia sitter på samma barstol med JENS och ramlar på Stallet.
-Maria får sy hakan, Pia får ont i ryggen.
-Elli beach, bakfull på solstolarna.
-Vita genomskinliga badshorts i Faliraki.
-Låten "Boys of summer"
-Jag får lunginflammation.
-Sara får panikångest och psykbryt och klättrar på väggen i hotellrummet.
-Lindas och Jennies tvärdrag på deras rum.
-Min och Marias utsikt från balkongen, en vägg.
-Öl och alkohol i handfatet.
-Italienarna.
-Restaurangen Wonder.
-Louis Vuitton väsk kopior.
-Saras ansikte genom det lilla fönstret på toan på Stallet.
-Pussel vykortet Pia fick av Adde.
-Meanless.
-Moschos hotel.

Ja herregud vad man kan le när man tänker på gamla minnen. Jag är glad att jag har sådana underbara och roliga vänner.
Vi hade kul då som 23 åringar och kul nu som 28 åringar =) nu inkluderar det barn, hund, sambo istället för Lounge, Xlnt.
Kul hade man men jag vill inte tillbaks, jag är som lyckligast här och nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stallet Rhodos där jobbade jag hela sommaren 1999 fy fan vilka minnen ! :)