Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Vill ha




Jag och Tindelitondeli (tindra) ligger och vilar i sängen.

Jag har köpstopp på kläder men inte annat som möbler....
Jag vill köpa hyllor för att sätta ovanför skrivbordet. Jag vill ha en fåtölj, hyllor, massa böcker. Jag vill ha en snygg läslampa som ska stå bredvid. jag vill sitta där och dricka rödvin och läsa i Modefabriken. (ska berätta om den senare).
Jag vill ha nytt golv i hallen. Jag vill ha en matta till vardagsrummet. Jag vill ha en ny tv-bänk. Jag vill ha ett nytt vardagsrumsbord. Jag vill ha blommor, blommor blommor....

Tindra snarkar till och jag vaknar ur mina dagdrömmar.
Det är mycket man vill ha men inte kan köpa på en gång.

Men det är därför jag ska dra ner på shoppandet av kläder , och sluta lägga pengar på godis.
Jag vill köpa nya saker till hemmet. DET är värt pengarna.

Inga kommentarer: