Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Göteborg vilken håla mot Köpenhamn



Vi anlände direkt vid Öksnehallen men det var in få sitt armband (gäller 4 dagar) in leta upp Klas och ge han hans kavajer jag släpat på för att han glömde ta med sig dom. Johanna i klassen leta upp sin sambo som jobbar på Svea. Puss hej hej.
Vi var vrålhungriga och smågriniga.
Så vi lämnar den mässan efter en halvtimme och sätter oss på Café Norden och äter gott och dricker vin.
Här är jag och Ellen i klassen på väg mot cafét, mot ströget.
Alla tar sig fram på cykel i denna stad.Överallt stod cyklar. Kolla detta cykelstället. Jag fatta aldrig hur man får upp den över dom andra cyklarna. Bära upp? Går ju inte, gud vad jobbigt. Men sån stad! Så snygga människor med personlig stil, så mycket större, häftigare stad. Allt känns bara så mycket mer som en STORstad. Så nära Sverige men ändå så långt borta.

Det var så gott med rött vin mitt på dagen. =) Kände mig som en livsnjutande dansk nästan.
Efter cafét stack jag och Johanna tillbaka till Öksnehallen. Vi stack in på Diesel gömda stora monter och fick öl.
Sen satt vi hos Klas på Mentors monter och fick öl utav honom. Och avslutningsvis fick vi shots och vin hos Adam på Svea.
Nu var vi redo för fest med dom andra, men först slank vi in på toaletterna och körde en raggardusch och jag kleta på rött läppstift.

Inga kommentarer: