Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Tjej Kväll





I kväll (ja klockan är nu 01:54) har jag varit ute och ätit med några av mina bästa vänner. Maria är inte med på något foto hon gick hem först, hon är min allra bästa vän, men ni har sett henne innan.
Annars är det Linda till vänster, hon är gravid så fiiint gravid, sen kommer Pia min andra bästa vän, sen kommer Emma som har en liten dotter och sist men inte minst kommer Camilla.
Detta är inte alla tjejerna.... synd att inte alla kunde träffas.
Vi hade jätte trevligt. jag, Pia och Camilla gick vidare till Peacock och drack skit goa drinkar.
Så nu är jag lite full =)
Klas och Tindra gick och mötte mig när jag var på väg hem.
Fan vad jag älskar dom. Jag har haft det jätte trevligt i kväll men.. jag älskar mina helger då jag och Klas är ensamma och myser och jag saknar INTE ute-livet.

Inga kommentarer: