Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Ja precis ni

Till alla er som lämnar kommentaren See Here och bifogar länk.
NEJ jag kommer aldrig klicka och se vad ni skickar eller vad ni vill.
Känns alldeles för skumt. Jag råka klicka en gång och då vet jag inte vad som hände men nått hände, sådan tur var har jag MAC som inte tillåter mig få virus och skit.
Så SLUTA! Mirihyam, Mialal och allt vad ni heter för konstiga namn. Vill ni säga nått snällt eller elakt skriv det med en gång i kommentarfönstret. Jag tar det gärna där.
Jag upprepar:

LÄGG AV!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår du inte att det är en spamrobot som länkar till reklam? Om länken innehåller en virussida eller ej kan jag inte svara på då min webbläsare inte tillåter script.

Det behövs heller inte virus till mac då Quicktime läcker som ett såll.

Moda Pazzo sa...

Har jag faktiskt inte tänkt på att det kan vara.. Men jag får såna heeela tiden. Tröttsamt bara.
Quicktime däremot använder vi aldrig.

Men tack för tipset!