Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Wienerbrrröööö mä chockolääee


Gräsänka
Jag visste inte ens vad ordet betydde först.
Men det är jag nu. Gräsänka. Låter sjukt fult men jag är det.
Jag äter inte gräs men min sambo åkte nu till Köpenhamn för att vara där till på söndag.. =( Så jag är ensam och saknar redan.
Jag ser han i morgon iofs då jag också anländer till Köpenhamn. Men då kommer han jobba där i sin monter och jag kommer vilja kolla på allt annat. (som i mode)
Litet hångel blir det nog bakom kulisserna. ;-)

Imorgon åker nämligen hela Proteko till Köpenhamn tors-fred. Ska bli jätte kul med en liten utflykt och lite skoj. Men mest av allt kul att se alla nyheter och alla snygga grejer. Älskar kolla på folk med.
Där får man bästa inspirationen!

Kommer givetvis försöka ta massa roliga kort som jag bjuder på från Copenhagen =).

Inga kommentarer: