Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Me and the guys


Här får ni se liten glimt av vardagsrummet och Tindras monsterbädd nästan lika stor som vår soffa=) Här har jag också på mig mina nya skor som syns lite dåligt..Sen är det fantastiskt nog ännu ett plagg för 20:- på mig! Som är den beiga saken från Monki, och så har jag J.Lindeberg bälte, HM skor, skinnpajen i löv och alltid får så mycket komplimanger för.

Här är killarna som jag suttit och druckit med och tjatat goja. Martin gömmer sig under mössan och beundrar sina skor, Reza och Klas tittar på en skylt och tycker loggan påminner om Coca Cola.

En full Marika är hemma igen med bältet bak och fram och ångrar att hon inte köpte hamburgare..

Inga kommentarer: