Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Helsingborg/Höganäs


Igår följde jag och Tindra med Klas ner till Helsingborg och Höganäs för att besöka kunder. Nya kunder han fick på Köpenhamns mässan. Vi besökte butiken till en tredje ny kund. Och gud vilka affärer hon hade! Hon hade i den ena butiken By Malene Birger och Dsquared. Då dog ju jag. Andra butiken var det mer Odd Molly. Jätte fina butiker i alla fall! Kul att Mentor kommer säljas i dom. Han fick bra nya kunder måste jag säga! Stolt!!=)
Men eftersom vi var i Helsingborg igen (vi var ju där i somras om ni minns?) så var vi tvungna att åka ner till havet.
Synd att inte solen sken för det är så fint vid den kusten. Men det var mysigt ändå! =)
På väg hem råkade vi ut för världens tjockaste dimma från Varberg till Göteborg så det gick inte så fort. Vi såg bara någon meter framför bilen. Vi åkte i 60 km/h som långsammast! Det var väldigt läskigt faktiskt!
Vi fick shoppat lite också =).
Tindra fick en stor jättefin ny bädd! Den sov hon gått på i bilen..
Kul dag fick vi med mycket skratt och kärlek.






p.s Min outfit:
Pour mössa
H&M halsduk
Replay jeansskjorta
Velour tröja
H&M kjol
H&M strumpbyxor
Hunter stövlar

Inga kommentarer: