Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Så här såg jag ut idá




Idag har vi ritat kläder på formläran, sååå kul! Jag ska fota mina ritningar så ni får se :-)
Sen var jag och en classmate på Gina Tricots utförsäljning på deras provkläder. Deras huvudkontoret ligger ju i Borås. (där jag också sökt praktik, hoppas) 
Min bästa kompis Maria jobbar där också så det hade varit extra kul! 
Jag hittade inget men Sara köpte tre plagg för totala 150:-, inte så pjåkigt. Byxorna hade jag köpt själv om jag hittat dom =)
Såg ni Gynning igår förresten? Herregud vad skön hon e. När hon la kommentaren om sin bruna mage dog jag av skratt.

Hon är också tio ggr snyggare än Silvstedt (som hon intervjuade) med måste jag poängtera. Det är i alla fall min åsikt. Vad tycker ni?

MIn outfit:

Emmaus pälskrage
Ellos skinnjacka
Diesel blommig kofta
By Malene Birger blus
H&M svarta brälls
Hunter gummi
Acne väska

2 kommentarer:

Anonym sa...

yey för carolina gynning!

Anonym sa...

yey för carolina gynning!