Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Förfest på Hostel Löven







Många i klassen bodde på ett hostel mitt i smeten i Köpenhamn. Där var det inga problem att ta upp ytterligare 10 st till rummet liksom. Här hade vi jätte kul! Vi som inte bodde mitt i smeten (jag och några till) fick bara smeta på rött läppstift så var man party klädd =).
Cleareyes skulle alla testa som Johanna köpte på apoteket som vi hamna på efter då vi gick lite fel på väg till deras hostel.
-Å ett apotek vi går in och kollar! Vi var lite fulla, går omkring i en "främmande stad". Ännu roligare var när jag skulle fråga en dam med cykel om vägen.
-Ursäkta?
Hon tittar lite sneglande på mig och nästan springer iväg med cykeln ledandes. Johanna ser stället vi står utanför. Värsta striptease stället. Å nej hon tog oss för horor.
Vi skratta givetvis men fort som fan stack vi därifrån. Alkisar, knarkande människor och porrklubbar får du inte vara känslig mot om du ska till Köpenhamn, dom är överallt.
Jag kan ju tyvärr inte ta Cleareyes för jag har linser i alla fall...
Cleareyes är ögondroppar du tar i ögonen och detta medel gör att blodkärlen i ögonen drar ihop sig så du får vita klara ögon . Väldigt käckt om du vill se pigg ut efter en hård natt t.e.x.
Festen ser kanske inte så rolig ut haha men det är tidiga foton.

Inga kommentarer: