Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Tripp trapp trull



Mässor ger inte bara inspiration utan också gåvor.
Lite krämer:
replenishing & revitalising face cream
Eye cream
Lips & Dry spots balm

Najs !!

Är det nån som kan gissa ålderskillnaden på oss tre? Det är en tripp en trapp och en trull =)

Såna goingar. Johanna är min lilla favorit som är i mitten.

1 kommentar:

Moda Pazzo sa...

Hej!

Mössorna fick vi av Svea, Och vi tyckte det kunde vara kul att fota oss alla tre i dessa väldigt gröna mössor.
Så kom jag på när jag publicera fotot nu att vi tre är i väldigt olika åldrar men känns som vi är jämngamla.
Och tripp trapp trull är typiskt svenskt ordspråk.
Jag menar alltså, vem tror ni är äldst och vem som kommer sen och vem som är yngst och kan ni gissa åldrarna på oss kan ni också försöka lista ut då åldersskillnaden mellan oss. DEt är väldigt många år i mellan den äldsta och den yngsta.
Men jag var nog otydlig och klart det inte är lätt att gissa åldrar så kanske.
Min ålder vet ni ju.